Gatoπαρέα
Σελίδες
Αρχική σελίδα
Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010
καλοριζικο
αντε με το καλο και ο δικος μας χωρος να τα λεμε χωρις να φοβωμαστε την λογοκρισια....... και να μπορουμε να ποσταρουμε οτι θελουμε......
to kelari tou gatou.....
Προσθήκη λεζάντας
φάβα & σαγανάκι μπαστουρμά & σουτζουκάκια σμυρνέικα με ελιές
και κρασάκι κόκκινο.......
στην εφημερίδα .....το αστέρι μου
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)