Σελίδες

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

καλοριζικο

αντε με το καλο και ο δικος μας χωρος να τα λεμε χωρις να φοβωμαστε την λογοκρισια....... και να μπορουμε να ποσταρουμε οτι θελουμε......

to kelari tou gatou.....

Προσθήκη λεζάντας



φάβα & σαγανάκι μπαστουρμά & σουτζουκάκια σμυρνέικα με ελιές
και κρασάκι κόκκινο.......
στην εφημερίδα .....το αστέρι μου