Ο κόσμος είναι ρατσιστής!Τι κι αν είσαι αριστερόχειρας, σε ονομάζει "δεξιοτέχνη", κάνεις "δεξιότητες" και σε προσκαλεί "με το δεξί".Παρ'όλα αυτά θα θυμίσω αυτό που λένε οι άγγλοι: "when nothing goes right - go left"Καλή αρχή!
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
Ο κόσμος είναι ρατσιστής!
Τι κι αν είσαι αριστερόχειρας, σε ονομάζει "δεξιοτέχνη", κάνεις "δεξιότητες" και σε προσκαλεί "με το δεξί".
Παρ'όλα αυτά θα θυμίσω αυτό που λένε οι άγγλοι: "when nothing goes right - go left"
Καλή αρχή!
Δημοσίευση σχολίου