Σελίδες

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

καλό ξεκίνημα

καλημέρα σας και καλό ΣΚ...!!!!!!
με το δεξί.........gatos

1 σχόλιο:

Vespoholic είπε...

Ο κόσμος είναι ρατσιστής!
Τι κι αν είσαι αριστερόχειρας, σε ονομάζει "δεξιοτέχνη", κάνεις "δεξιότητες" και σε προσκαλεί "με το δεξί".
Παρ'όλα αυτά θα θυμίσω αυτό που λένε οι άγγλοι: "when nothing goes right - go left"

Καλή αρχή!