Δυνατά νιαούρισαν οι γάτες εχθές το βράδυ Που αλλού? στο Κελάρι του Γάτου φυσικά...
Το τελικό σκόρ ήταν τρία κιλά παϊδάκια κάτι παλιο-μπριζόλες και διάφορα άλλα εδέσματα (παστουρμάδες κλπ...).
Άντε και στα επόμενα.
Τόσοι γάτοι... έβγαλε καμιά φωτογραφία κανείς? οέο?
1 σχόλιο:
Μονο η μικρη αν εβγαλε φιλε,γιατι αν περιμενεις απο εμας...Ειχαμε τα χερια λερωμενα....
Δημοσίευση σχολίου